Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
SF Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.12. 2007, 17:54 Prispevkov: 654
|
Objavljeno: 05 Feb 2008 15:48 Naslov sporočila: Zračno hlajeni kitajci |
|
|
A ma kdo kej vpogleda, koliko različnih modelov je že blo do sedaj na trgu? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_andrej_ cunja za olje
Pridružen/-a: 07.01. 2008, 15:55 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 05 Feb 2008 18:32 Naslov sporočila: |
|
|
modelov je že velik. meni osebno se mi zdi tale model do sedaj še najbolj zanimiv in mi je tut zlo lep.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
SF Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.12. 2007, 17:54 Prispevkov: 654
|
Objavljeno: 05 Feb 2008 19:33 Naslov sporočila: |
|
|
A je možno, da sem pred časom videl na tem okvirju vodno hlajeno mašino???? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_andrej_ cunja za olje
Pridružen/-a: 07.01. 2008, 15:55 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 05 Feb 2008 19:48 Naslov sporočila: |
|
|
ne vem. do sedaj sem jast zasledu na teh okvirjih le navadno mašino od zračno hlajenega motorja. je pa res, da teh okvirjev nisem še veliko zasledil tako da je to tudi možno, samo ne verjamem da bi ta okvir zdržal h2o mašino(vsen je kitajc in kitajci nardijo le tako močno kakor je to potrebno in ti mororji imajo original 3KM, okvir bi zdržal še kašen KM+ ampak le kakšen) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hebo cunja za olje
Pridružen/-a: 06.01. 2008, 21:22 Prispevkov: 31
|
Objavljeno: 06 Feb 2008 00:04 Naslov sporočila: |
|
|
mogoče pa je negdo le plastike oz. oklep predau na drug minimoto. oz. jih je tako naredu da na drugega pašejo.. se tud da |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SF Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.12. 2007, 17:54 Prispevkov: 654
|
Objavljeno: 06 Feb 2008 08:54 Naslov sporočila: |
|
|
Ne ne.. men se zdi da sem na zadnji dirki v Kopru videl vodno hlajen agregat v tem okvirju... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
simy-simy cunja za olje
Pridružen/-a: 24.01. 2008, 20:15 Prispevkov: 42
|
Objavljeno: 06 Feb 2008 13:50 Naslov sporočila: |
|
|
Kolker js vem so do zdaj spreminjali na modelih:
-oblika plastik oz ogrodja (pozna se če ima motor kovinsko zaščito za ketno ali plastično barvno).
-Nekateri imajo v zaganjaču kovinski zobnik
Najbolši model je seveda "m1" replika ki ima tavlke diske ter bolše sprednje vilce ter zavorne čeljusti in seveda "kit" serisko. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vodka ključ
Pridružen/-a: 20.12. 2007, 23:02 Prispevkov: 293
|
Objavljeno: 06 Feb 2008 21:46 Naslov sporočila: |
|
|
Po mojih izkušnjah je najboljši zračni Kitajski mini je MB2. Agregati še zdaj laufajo in dajejo izjemne rezultate brez kitov in z originalnimi izpuhi. čeprav ima spredaj normalen disk, so zavore več, kot odlične. Zadnja zavora je enaka, kot pri nekaterih M1. Žal se jih skoraj ne dobi več. Jaz enega imam in bi takoj vzel še enega. V Italiji se dobijo za cca 250 eur. _________________ Težko je življenje nas, umetnikov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vodka ključ
Pridružen/-a: 20.12. 2007, 23:02 Prispevkov: 293
|
Objavljeno: 06 Feb 2008 21:49 Naslov sporočila: |
|
|
Takole izgleda moj, spodaj pa je predelana varianta, ki se prodaja za preko 899 eur.
_________________ Težko je življenje nas, umetnikov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vodka ključ
Pridružen/-a: 20.12. 2007, 23:02 Prispevkov: 293
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
SF Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.12. 2007, 17:54 Prispevkov: 654
|
Objavljeno: 06 Feb 2008 21:57 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj je bil pa tist zaen, ko ga ma Bolha? Men se zdi, da je bil to tisti, ki se je prelomil na dirki v Velenju... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vodka ključ
Pridružen/-a: 20.12. 2007, 23:02 Prispevkov: 293
|
Objavljeno: 06 Feb 2008 22:06 Naslov sporočila: |
|
|
Tist ima uradno oznako MB1, al pa MK1, je pa tud lušten okvir. Izpeljani so pa iz Blate.
_________________ Težko je življenje nas, umetnikov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SF Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.12. 2007, 17:54 Prispevkov: 654
|
Objavljeno: 06 Feb 2008 22:14 Naslov sporočila: |
|
|
No to je men blazno podobno blo tejle Blati Elite... Baje, da se je tud dobro peljal? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vodka ključ
Pridružen/-a: 20.12. 2007, 23:02 Prispevkov: 293
|
Objavljeno: 06 Feb 2008 22:26 Naslov sporočila: |
|
|
Ja pozicija je bila mal čudna, samo Trifo ga je v Velenju peljal hitrej od kitajske Elitke. Seveda je bil kriv tudi Bolhin tuningin Nejotov izpuh. _________________ Težko je življenje nas, umetnikov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SF Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.12. 2007, 17:54 Prispevkov: 654
|
Objavljeno: 06 Feb 2008 22:29 Naslov sporočila: |
|
|
Ja... Dokler se ni peljal po čeladi... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|