Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
SF Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.12. 2007, 17:54 Prispevkov: 654
|
Objavljeno: 10 Dec 2007 23:42 Naslov sporočila: Polini 911 |
|
|
Torej zanima me koliko je teh motorjev v Sloveniji? Jest sm si končno uspel naredit 911 GP vsaj ar se tiče okvirja in ostalih stvari, da je v original stanju, manjkajo mi samo še original plastike... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janko pajser
Pridružen/-a: 11.12. 2007, 01:07 Prispevkov: 170
|
Objavljeno: 12 Dec 2007 00:56 Naslov sporočila: |
|
|
mislim, da te zanima, koliko je originalnih motorjev v slo
jest mam enga kitajca, ki ja že več kot napol originalen
ps: se bova merila kategoriji nad 85 kg |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SF Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.12. 2007, 17:54 Prispevkov: 654
|
Objavljeno: 12 Dec 2007 08:44 Naslov sporočila: |
|
|
No lepo! Jest sm namreč kupil še enga 911 in sicer z original okvirjem. Kaj morem človeška nečimrnost imeti več (original) je naredila svoje, ker mi je na mojem manjkal do originala samo še okvir! No zdej bom mel dva. Enga čist originalnega z mašino 40 ccm in drugega z mojim starim ojačanim okvirjem s 50 ccm. Ravno zdajle sem k sosedu nesel naredit nove ojačitve za oba motorja in sicer nobeden v sloveniji se mi zdi da nima gor tiste med zgornjima vijakoma sedeža... Ti maš? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janko pajser
Pridružen/-a: 11.12. 2007, 01:07 Prispevkov: 170
|
Objavljeno: 12 Dec 2007 10:02 Naslov sporočila: |
|
|
nažalost nimam, je vse tko k original
bom pa ob prvi priliki prekopiral in še na svojem naredil |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SF Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.12. 2007, 17:54 Prispevkov: 654
|
Objavljeno: 12 Dec 2007 10:12 Naslov sporočila: |
|
|
mislm jest bi jo naročil ampak preden bo to prišlo...
Rajši sm jo dal delat da lahko okvir sestavim...
Čak bom mal pogledal za kako kosovnico pa ti kataloško povem... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SF Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.12. 2007, 17:54 Prispevkov: 654
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
janko pajser
Pridružen/-a: 11.12. 2007, 01:07 Prispevkov: 170
|
Objavljeno: 12 Dec 2007 12:21 Naslov sporočila: |
|
|
bo to najhitreje, če jo bom dal kr narest. Sam morem prej moped sestavit.
hvala za info |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SF Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.12. 2007, 17:54 Prispevkov: 654
|
Objavljeno: 12 Dec 2007 13:30 Naslov sporočila: |
|
|
Janko kolk daleč pa si ti z motorjem? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janko pajser
Pridružen/-a: 11.12. 2007, 01:07 Prispevkov: 170
|
Objavljeno: 12 Dec 2007 17:02 Naslov sporočila: |
|
|
čakam še cilinder, bat in glavo
pol pa akcija v sestavljanje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SF Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.12. 2007, 17:54 Prispevkov: 654
|
Objavljeno: 12 Dec 2007 23:38 Naslov sporočila: |
|
|
BZM al Polini? 40 al 50? Okvir si že dal ojačat? So luknje že povarjene? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janko pajser
Pridružen/-a: 11.12. 2007, 01:07 Prispevkov: 170
|
Objavljeno: 13 Dec 2007 08:33 Naslov sporočila: |
|
|
Bo kr polini 50, Okvir sm pa tako al tako že zlomil in imam original polini okvir ( mislim, da bo ta mal več zdržal ) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SF Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.12. 2007, 17:54 Prispevkov: 654
|
Objavljeno: 13 Dec 2007 10:24 Naslov sporočila: |
|
|
jest moram priznat, da mi je 50 kit bolj simpatičen od BZM-ja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SF Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.12. 2007, 17:54 Prispevkov: 654
|
Objavljeno: 27 Dec 2007 21:13 Naslov sporočila: |
|
|
Obljuba dela dolg! zdej pa vse o ojačitvah Polinija 911.
Tam kjer so bele nalepke, so na kitajcu luknje katere je treba zalit z aluminijem.
In še mankajoč distančnik!
distančmik je šestkotno železo, kot se uporablja za izdelavo 13 matic, v katerega je potrebno z vsake strani vrezat vsaj kake dva centimetra navoja M8. Dolžina je 99 mm. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SF Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.12. 2007, 17:54 Prispevkov: 654
|
Objavljeno: 03 Feb 2008 17:56 Naslov sporočila: |
|
|
No tko... Ti podatki veljajo v primeru, da imamo vodno črpalko zadaj za mašino, kjer je narejen nosilec na okvirju. Če hočemo imet črpalko spredaj, je potrebno okvir bolj "odpret", da lahko motor zamaknemo bolj v desno stran, ker v nasprotnem primeru veriga striže in pada dol. Do razlike pride ker imamo v primeru črpalke spredaj pod prednjim zobnikom še jermenico vodne črpalke. Poseg "odpiranja" okvirja je kar precej dolgotrajen, saj je treba poleg okvirja potem uskladit tudi zadnjo vilico, saj se tudi ta potem "odpre", kar ni dobro za okvir. Če tako odprto vilico stisnemo, tvegamo prednapetost okvirja, kar lahko pripelje do pokanja okvirja... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|