Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
SF Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.12. 2007, 17:54 Prispevkov: 654
|
Objavljeno: 07 Jan 2008 17:44 Naslov sporočila: Nastavitev sklopke |
|
|
Ima kdo težave z nastavitvijo sklopke? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc pajser
Pridružen/-a: 07.01. 2008, 13:19 Prispevkov: 136 Kraj: lj
|
Objavljeno: 07 Jan 2008 17:48 Naslov sporočila: |
|
|
ja jast imam težave ker ne morem naštelat sklopko brez Obratomerja pa ne bom šel kupovat da si bom naštelal sklopko
Nazadnje urejal/a nejc 09 Jan 2008 21:51; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janko pajser
Pridružen/-a: 11.12. 2007, 01:07 Prispevkov: 170
|
Objavljeno: 07 Jan 2008 17:59 Naslov sporočila: |
|
|
če mene uprašaš je že kar nekaj mm voznikov, ki imajo cenejšo varianto obratomerjev, ko pa se boste kje vozili pa si ga sposodiš in nastaviš sklopko |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cupo23 pajser
Pridružen/-a: 11.12. 2007, 13:26 Prispevkov: 102 Kraj: koper
|
Objavljeno: 07 Jan 2008 20:22 Naslov sporočila: |
|
|
skopka na tej masini ketero mas ti mora prijemat od 9300 do 9500 obratov vse kar bo manj motor ne bo delal prav uglavnem dvignit moras sklopko ne smes imet preniske!!!!
tu je spet uprasanje kako sklopko mas!¨!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bolha cunja za olje
Pridružen/-a: 30.12. 2007, 12:43 Prispevkov: 47
|
Objavljeno: 07 Jan 2008 21:03 Naslov sporočila: |
|
|
Pa teža voznika! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc pajser
Pridružen/-a: 07.01. 2008, 13:19 Prispevkov: 136 Kraj: lj
|
Objavljeno: 07 Jan 2008 22:12 Naslov sporočila: |
|
|
47 kil imam koliko da jo naštelam?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SF Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.12. 2007, 17:54 Prispevkov: 654
|
Objavljeno: 09 Jan 2008 10:22 Naslov sporočila: |
|
|
Ja načelno naj bi bla sklopka prav nastavljena takrat ko motor začne res vleči. Torej na primeru povedano... Če mašina potegne pri 8000 o/min, ne moreš naštelat na 7000 o/min, ker boš imel 1000 obratov luknje. Dogajalo se bo, da ko boš prišel iz ovinka ko bo sklopka že držala pa boš imel 1000 obratov premalo, bo motor počasi nabiral tistih 1000 manjkajočih obratov, potem pa se mu bo zmešalo. s prenizko sklopko se da kompenzirat naprimer daljše prestavno razmerje, da skopka ne drsi pol proge. Pride pa do problema, če voznik ni dovolj navožen in ko motor nabere tistih 1000 manjkajočih obratov pač podivja in postane nevozen. Zato vedno pravim, da 50 kubikov ni ravno prednost, sploh pa ne pri lahkih voznikih. S tvojo težo bi lahko vozil 6,2 konjski zračno hlajen motor, pa ti mi 100 kilski piloti ne bi smel priti do živega, ker se tudi 6,2 dovolj zvrti... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
P182 izvijač
Pridružen/-a: 09.01. 2008, 10:04 Prispevkov: 59 Kraj: 666 Motor Inn
|
Objavljeno: 07 Feb 2008 12:53 Naslov sporočila: |
|
|
zamenjati moram vzmeti na sklopki in me zanima na kaj moram biti pozoren in če potrebujem kakšno posebno orodje? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cupo23 pajser
Pridružen/-a: 11.12. 2007, 13:26 Prispevkov: 102 Kraj: koper
|
Objavljeno: 07 Feb 2008 12:56 Naslov sporočila: |
|
|
P182 je napisal/a: | zamenjati moram vzmeti na sklopki in me zanima na kaj moram biti pozoren in če potrebujem kakšno posebno orodje? |
prinesi s sabo ko bos v kopru ti bom jaz zamenjal samo poklici. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SF Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.12. 2007, 17:54 Prispevkov: 654
|
Objavljeno: 07 Feb 2008 13:17 Naslov sporočila: |
|
|
Če ti je pa bližje, lahko a danes popoldne do mene prideš... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vodka ključ
Pridružen/-a: 20.12. 2007, 23:02 Prispevkov: 293
|
Objavljeno: 07 Feb 2008 17:36 Naslov sporočila: |
|
|
Malce poglej sklopko. Odvij šponar na sklopki, zatem imbus s čela čeljusti, in ti vzmet pade dol. _________________ Težko je življenje nas, umetnikov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|