Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




PRAVILNIK

 
Objavi novo temo   Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave.    Minimoto garaža Seznam forumov -> AP MINIMOTO - ARHIV
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
orjak
cunja za olje


Pridružen/-a: 17.12. 2007, 21:47
Prispevkov: 36

PrispevekObjavljeno: 25 Jan 2008 16:55    Naslov sporočila: PRAVILNIK Odgovori s citatom

povezava do pravilnika 2008

http://www.amzs-sport.com/strani/pravilniki/2008/12=pravilnik-MM=AP.pdf

ZA OGLED POTREBUJETE ADOBE ACROBAT READER KATEREGA DOBITE NA SPODNJI POVEZAVI!

http://www.download.com/Adobe-Acrobat-Reader/3000-2378_4-10000062.html
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
SF
Administrator foruma


Pridružen/-a: 01.12. 2007, 17:54
Prispevkov: 654

PrispevekObjavljeno: 02 Feb 2008 17:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

PRAVILNIK ZA TISTE, KI NE MOREJO ODPERT POVEZAVE DO STRANI NA STREŽNIKU AMZS - ŠPORT


PRAVILNIK AMATERSKEGA PRVENSTVA REPUBLIKE SLOVENIJE V MINIMOTU ZA LETO 2008

1. RAZPIS
AMZS Šport razpisuje amatersko prvenstvo republike Slovenije v minimotu v letu 2008 na osnovi
športnega pravilnika AMZS Šport in tega pravilnika.

2. KOLEDAR DIRK
Koledar dirk se lahko med sezono spreminja in dopolni z dodatnima 2 dirkama.
Spremembo datuma je treba najaviti vsaj 40 dni pred tekmovanjem.
Podelitev in razglasitev za sezono 2008 bo 21.09.2008 na kartodromu Koper

3. RAZPISANI RAZREDI IN POGOJI ZA VOZNIKE
Na razpisanih dirkah lahko sodelujejo vozniki, ki imajo:
- veljavno amatersko vozniško licenco
- plačano akontacijo za dirke razred MM AP otroci 75 EUR in za ostale
razrede 100 EUR


Pogoji za izdajo vozniške licence so navedeni v Športnem pravilniku, člen 70.4.1

Razpisani razredi in najnižja starostna meja po razredih:
- razred MM AP otroci: starost najmanj 6 let in največ 14 let
- razred MM AP1: od 14 let dalje
- razred MM AP2: dekleta od 12 let dalje
- razred MM AP3: vozniki od 12 let dalje, sovozniki od 7 let dalje
- razred MM AP Open 1Surprisedd 14 let dalje, teža voznika do 92 kg*
- razred MM AP Open 2Surprisedd 14 let dalje, teža voznika nad 92 kg*

Vozniki z amatersko licenco lahko nastopajo samo na dirkah za AP Slovenije, ki so vpisane v koledar AMZS Šport. Na drugih dirkah je prepovedano sodelovati, razen če voznik predhodno ne pridobi
štartnega dovoljenja AMZS Šport. V nasprotnem primeru se voznik diskvalificira iz prvenstva in se mu odvzamejo vse do tedaj osvojene točke.
* Teža voznika se meri na verifikaciji, ter kadarkoli to zahteva žirija. Voznik ima ob merjenju teže oblečen kombinezon in nosi čelado.

4. OPREMA VOZNIKOV

Obvezna je uporaba:
- varnostne čelade
- usnjenega kombinezona,namenskega kombinezona za minimoto ali komolčniki in ustreznimi kolenskimi ščitniki)
- rokavic
- škornjev ali gležnarjev

5. TEHNIČNA PRAVILA ZA MOTOCIKLE

Pogonski agregat: enovaljni dvotaktni motor, prostornine 50 kubikov, zračno hlajen.

Razred open do 50 kubikov, vodno ali zračno hlajen, sklopka centrifugalna, brez prestav.
Medosna razdalja: največ 730 mm
Skupna dolžina: največ 1060 mm
Višina sedeža: največ 460 mm
Skupna višina: največ 620 mm
Vse dimenzije lahko odstopajo največ za 5%. Mere veljajo za vse minimote razen za mini prikoličarje.

5.1. Tehnična priprava motocikla za razred MM AP otroci, MM AP1, MM
AP 2 in MM AP 3:
Pogonski agregat: maksimalno 50 kubičnimi dvotaktni motor, zračno hlajen, z največjo močjo 3.2 KM,
kitajske izdelave. Tip motorja M1, M2 in M3.
Ostale omejitve ali odstopanja:
- Gorivo: uporablja se neosvinčeni bencin iz proste prodaje, ki ima lahko 100 oktanov.
Datum Št. dirke Kraj Organizator
06.04.2007 MM-01 Koper ŠD Karting Koper
11.05.2007 MM-02 Ljubečna pri Celju AMD Orjaki
01.06.2007 MM-03 Krško AMD Orjaki
31.08.2007 MM-04 Krško AMD Orjaki
21.09.2007 MM-05 Koper ŠD Karting Koper
- Uplinjač: maksimalno 14/14
- Sesalne membrane: lahko se uporablja membrane različnih materialov toda morajo biti enojne.
Dvojne membrane so prepovedane.
- Platišča in pnevmatike: prosta izbira platišč do premera 110 mm in pnevmatik do premera 280 mm.
- Sklopka lahko se menja trdota vzmeti na originalni sklopki, ki je trolamelna. Razen za
razred MM AP3 kjer je sklopka lahko poljubna.
- Izpuh: je lahko kitajske izdelave z maksimalnim premerom luknje na začetku izpuha 20mm in ima lahko 97 dB/A pri 8.000-9.000 RPM, minimalni čas testa 2s. Izrecno so prepovedani izpuhi tuning proizvajalcev Zocchi, BZM, Polini itd. V kolikor se ne bo dalo dokazati poreklo izpuha bo organizator zahteval dodatne ploščice z največjim premerom 18mm, ki bo nameščena med cilindrom in izpuhom.
- Prestavno razmerje: izbira pogonskih zobnikov in verige je poljubna
- Zavore: vse zavore na motorju morajo imeti mehanske prenose.
- Aerodinamični oklep: v skladu z tovarniškimi podatki o motorju.

5.2. Tehnična priprava motocikla za razred MM AP Open:
- Pogonski agregat: ima 50 kubikov, zračno ali vodno hlajen, ki se lahko se poljubno predeluje
- Ostali sklopi motocikla morajo ohraniti prvotno serijsko obliko
- Določene so nekatere omejitve, enake kot za razred MM AP otroci,
MM AP1, MM AP 2 in sicer: gorivo, platišča in pnevmatike
- Vse zavore na motorju morajo imeti mehanske ali hidravlične prenose.
- izpuh ima lahko 97 dB/A pri 8.000-9.000 RPM
- Vodno hlajeni morajo imeti za hlajenje izključno vodo brez primesi

6. ŠTARTNE ŠTEVILKE
Odredi jih organizator prve dirke. Vozila morajo imeti štartno številko na ustreznem vidnem prostoru na sprednjem delu ter na obeh bočnih pokrovih, ki omogoča namestitev številk višine najmanj 50 mm. Štartne številke se med sezono ne menjajo.

7. TEKMOVALNI PARK VOZIL
Organizator mora poskrbeti za red v tekmovalnem parku vozil. Dostopi do verifikacije voznikov, do tehničnega pregleda, do predstartnega prostora morajo biti vidno označeni in prosti. V skladu z možnostmi mora zagotoviti znotraj tekmovalnega parka ali ob njem krajšo preizkusno stezo ali del cestišča, ki bo služil za nastavitve tekmovalnih vozil. Izven te steze je vsako preizkušanje prepovedano in se kaznuje z denarno kaznijo 100 EUR.

8. TEKMOVALNA PROGA
Minimalna dolžina kroga je 250 m, širina cestišča na najožjem delu 5 m. Licenciranje opravi komisija za hitrostni motociklizem pri AMZS Šport.

9. TRENING
Organizator mora omogočiti dva uradna treninga brez merjenja časa v trajanju najmanj 10 minut za posamezni razred in tretji uradni trening z merjenjem časa v času minimalno 10 minut. V kolikor se pojavi večje število voznikov od prepustnosti steze, se dopušča možnost, da se jih
razdeli v več skupin. Treningi so obvezni.
Na dirko se uvrstijo vozniki na osnovi merjenja časa, število uvrščenih voznikov se določi glede na prepustnost steze.

10. DIRKA
Minimalna dolžina dirke je 5000 m. Organizator je dolžan izvesti eno dirko v istem dnevu, razen v primeru višje sile.
10.1. Startna procedura
10.1.1. 5 minut pred startom vožnje
Izhod iz boksov se odpre za ogledni krog.
10.1.2. 2 minuti pred startom vožnje
- Izhod iz boksov se zapre
- Vozniki, ki ne gredo na startno mesto lahko pričnejo z ogrevalnim krogov iz boksov po
navodilih uradne osebe na izhodu iz boksov.
- Ko vozniki po oglednem krogu prispejo na startno razvrstitev, se morajo postaviti na
svoje startno mesto. Funkcionarji ob robu steze pokažejo table z oznako vrste za lažjo
določitev voznikovega startnega mesta.
- Direktor steze lahko v tem stanju odloči ali je dirka suha ali mokra in to pokaže voznikom in tistim, ki so še v boksih s tablo. Če tabla ni pokazana, velja dirka za suho.
- Voznik, ki je imel v oglednem krogu tehnične težave, se lahko vrne v bokse za popravilo ali zamenjavo motocikla. V tem primeru mora startati iz boksov.
- Dolivanje goriva na startnih mestih je po oglednem krogu prepovedano.
10.1.3. 1 minuta pred startom
- Na startnih mestih se pokaže tabla 1 minuta.
- Mehaniki morajo čim hitreje pomagati voznikom vžgati stroje in potem zapustiti startna mesta.
10.1.4. 30 sekund pred startom
- Na startnih mestih se pokaže tabla 30 sekund.
- Funkcionar, ki je odgovoren za ogrevalni krog se postavi na čelo prve vrste med drugega in tretjega voznika in drži v vsaki roki rdečo zastavo.
- Vsi vozniki morajo biti na svojih pozicijah z vžganimi motorji.
- Nadaljnja pomoč mehanikov ni več dovoljena.
- Voznik, ki ne more vžgati motorja, se mora vrniti v boks in tam poskusiti vžgati motor ali ga zamenjati.
- Tak voznik lahko starta iz boksov.
- Ko so spuščene vse table in se spremljevalno vozilo ustavi, zamahne funkcionar za zadnjo vrsto z zeleno zastavo.
- Starter o tem obvesti funkcionarja z rdečo zastavo pred prvo vrsto, da se premakne na rob steze.
- Zasveti rdeča luč, ki gori 2 do 5 sekund, ko ugasne, je to znak za start dirke.
10.1.5. Vsakega voznika, ki predčasno štarta, se kaznuje z časovnim pribitkom 20 sekund.
Prehiter start je definiran s tem, ko se voznik pomakne z obodom prednjega kolesa čez štartno črto v času, ko na semaforju gorijo rdeče luči. Vodstvo dirke se odloči o kaznovanju, dotičnega voznika in njegovo moštvo morajo obvestiti o kazni pred iztekom četrtega kroga dirke.
10.1.6. Ko vodeči voznik prečka ciljno črto na koncu prvega kroga, menjava strojev ni več dovoljena, dokler dirka ni prekinjena.
10.1.7. Če bi problem, ki se pojavi na startnih mesti lahko ogrozil varnost pri startu, odgovorni funkcionar na startu prižge utripajočo rumeno luč in pokaže tablo »Start prestavljen«. V tem primeru morajo vozniki ustaviti stroje in dovoli se prihod enega mehanika za vsakega voznika za pomoč pri zagonu motorja. Startni postopek se ponovi od stanja ene minute do starta. Vozniki bodo zaključili dodatni ogrevalni krog in dolžina dirke se
zmanjša za en krog.
10.1.8. Za kršenje pravil iz startne procedure se zadevni voznik kaznuje s časovnim pribitkom 20 sekund.
Štartna procedura se od navedene lahko spremeni. Spremenjena štartna procedura mora biti opisana v posebnem pravilniku dirke.
10.2. Uvrstitev na dirki
V posamezni vožnji so uvrščeni samo tisti vozniki, ki pripeljejo v cilj najpozneje 3 minute za
zmagovalcem in prevozijo 75% krogov, ki jih je opravil zmagovalec.
10.3. Objava rezultatov
Organizator je dolžan objaviti rezultate 30 minut po koncu vsake dirke posameznega razreda.

11. TUJA POMOČ, KRAJŠANJE STEZE
Vsaka zunanja pomoč je prepovedana med kvalifikacijami in dirkami, razen če to storijo funkcionarji zaradi varnosti. Kršitev tega pravila pomeni izključitev.
Med treningi in dirkami je sporazumevanje med voznikom in ekipo omejeno na signalno cono - prostor za mehanike. Voznik, ki se zaustavi vzdolž proge za posvet z drugimi, lahko s tem ovira napredovanje drugih voznikov, zato se to smatra kot zunanja pomoč.
Ob robu steze se rezervira prostor za popravila med treningom in dirko. V tej posebni coni so lahko samo osebe, ki imajo dovoljenje za vstop v to cono in ki lahko opravijo popravila namotorju, signalizatorji in predstavnik industrije.
Mehaniki, signalizatorji in predstavniki ekipe lahko pomagajo samo v tej coni.
Vsako dolivanje goriva se izvaja pri ugasnjenem motorju.
Voznik, ki vstopi v cono za popravila, se mora pred ponovnim vstopom na stezo zaustaviti.
Neupoštevanje tega pravila je izključitev iz te vožnje.
Voznik, ki zapelje v bokse z motorjem med vožnjo, ne more nadaljevati vožnje.
Med kvalifikacijskimi vožnjami in dirko radijske povezave z vozniki niso dovoljene.
Na štartni črti je uporaba naprave, ki omogoča boljši štart, prepovedana.
Krajšanje steze je prepovedano. Če to prinese prednost vozniku, je kazen izključitev iz te vožnje.
Če je potrebno, žirija izreče še dodatno kazen.
Voznik, ki je zapustil stezo, se nanjo lahko vrne na mestu, ki je čim bliže izletu s steze, s tem, da
zaradi tega ne pridobi prednosti.
Voznik je odgovoren za dejanja svoje ekipe – spremstva.

12. USTAVITEV - PREKINITEV DIRKE
Direktor steze in dirke imata pravico na lastno pobudo zaradi varnosti ali višje sile prekiniti trening, dirko ali celo tekmovanje.
Če je dirka prekinjena preden je odpeljanih 60 odstotkov dirke, se ponovno štarta. Vozniki se vrnejo v bokse.Čim hitreje se ponovi štart, vendar ne kasneje kot 30 minut po zaustavitvi. Časi do prekinitve in časi ponovne vožnje se seštevajo. Zmagovalec je tisti voznik ki ima najboljši
seštevek časov (najnižji ).
V primeru, ko je dirka zaustavljena potem ko je že odpeljanih 60 odstotkov dirke, se smatra, da je vožnja končana. Uvrstitev se šteje na osnovi prehoda voznikov preko štartne črte v krogu, preden je bila pokazana rdeča zastava. Vozniki, ki so povzročili prekinitev, se uvrstijo za redno uvrščenimi vozniki.
Razen v primeru napačnega štarta se ponovno štarta lahko le enkrat.
Dirka se lahko ponovno štarta le enkrat. Če je potrebno dirko zaustaviti več kot enkrat, se vožnja smatra kot nična in neveljavna.

13. KONČNI TEHNIČNI PREGLED
Tehnični komisar lahko na zahtevo žirije ob prisotnosti voznika in njegovega mehanika pregleda ustreznost vozila. Na zahtevo tehničnega komisarja mora voznik oziroma njegov mehanik na vozilu demontirati dele vozila po zahtevah komisarja. Pri posameznem pregledu so lahko prisotni samo tehnični komisar, žirija, voznik pregledovanega vozila in njegov mehanik.
Pri končnem tehničnem pregledu je lahko predmet pregleda tudi gorivo. Zato mora biti po dirki v posodi za gorivo zadostna količina goriva, tj. najmanj 1 dcl.
Voznik vozila pri katerem so ugotovljene nepravilnosti, ni uvrščen v rezultatu dirke.

14. SISTEM TOČKOVANJA
Za dosežena mesta se podelijo točke , kot sledi:
1. mesto 25 točk 6. mesto 10 točk 11. mesto 5 točk
2. mesto 20 točk 7. mesto 9 točk 12. mesto 4 točke
3. mesto 16 točk 8. mesto 8 točk 13. mesto 3 točke
4. mesto 13 točk 9. mesto 7 točk 14. mesto 2 točki
5. mesto 11 točk 10. mesto 6 točk 15. mesto 1 točka
Za končno uvrstitev med vozniki se upoštevajo vsi rezultati , doseženi na razpisanih dirkah.
Pogoji za veljavnost točkovanja:
- Točke za Amatersko prvenstvo se priznajo uvrščenim voznikom na posamezni dirki, če v
posameznem razredu nastopijo vsaj trije vozniki.
- Prvenstvo v posameznem razredu se razglasi, če so odpeljane vsaj tri dirke s po tremi nastopajočimi vozniki.
V primeru, da imata dva voznika na koncu prvenstva enako število neto točk, je bolje uvrščen tisti, ki je:
- osvojil več prvih, drugih, tretjih itd. mest na posameznih dirkah,
- bolje uvrščen na zadnji dirki.

15. VODENJE DIRKE IN ŽIRIJA
Dirko vodi direktor dirke s pomočjo amaterskih funkcionarjev organizatorja. Žirijo dirke
sestavljajo 3 člani. Predsednika in enega člana predlaga AMZS Šport, enega člana žirije predlaga
organizator, potrdi pa komisija za hitrostni motociklizem pri AMZS Šport.

16. PROTESTI IN PRITOŽBE
Pisne proteste in pritožbe se predaja direktorju dirke do 30 minut po končani dirki posameznega
razreda, kjer je nastala nepravilnost. Taksa za protest je 65 EUR, dodatna kavcija za odpiranje
dvotaktnega motorja 65 EUR.
Tehnični komisar lahko kavcijo poveča, če oceni, da bodo predvideni stroški pregleda večji kot je
višina kavcije. Voznik motorja, na katerem so ugotovljene nepravilnosti, je diskvalificiran in proti
njemu se lahko sproži disciplinski postopek.

17. SIGNALIZACIJA

Vse zastave morajo biti velikosti 100 x 80 cm.
Zastava Pomen

Nacionalna zastava Štartna zastava dirke

Zelena zastava ali zelena luč
Na stezi ni ovir.Ta zastava se pokaže v prvem krogu vsake vožnje
treninga, v oglednem in v ogrevalnem krogu .
Za zadnjo rumeno zastavo se mora pokazati mirujočo
zeleno zastavo na sodniškem mestu.

Rumeno in rdeče črtana zastava
Olje, voda ali drugo sredstvo povzroča drsenje na tem odseku steze.

Modra zastava
Hitrejši voznik motornega kolesa vas bo prehitel. Če je zastava mirujoča pomeni, da se hitrejši voznik motornega kolesa bliža. Če je mahajoča pomeni, da vas hitrejši voznik motornega kolesa že prehiteva.

Šahovnica- črno/bela zastava
Cilj dirke ali treninga.
Šahovnica in modra zastava Ti zastavi se pokažeta skupaj, če je voznik motornega kolesa tik pred vodečim v zadnjem krogu pred ciljno
črto. (Prehiteni voznik motornega kolesa mora dokončati zadnji krog).

Zastave, ki sporočajo informacije ali navodila

Rumena zastava ali utripajoča rumena luč
Nevarnost na tem odseku steze. Če je mirujoča, mora
biti voznik motornega kolesa pripravljen upočasniti
vožnjo. Če je mahajoča, je nevarnost neposredna,
vozniki motornih koles morajo upočasniti vožnjo in biti
pripravljeni na zaustavitev. V obeh primerih je
prepovedano prehitevanje, dokler ne prepeljejo vozniki
motornih koles zeleno zastavo. (Med končnim ogledom
proge morajo biti zastave na istih mestih, kot bodo
sodniška mesta na treningu in na dirki).

Bela zastava
Na progi je počasno vozilo. Mirujoča pomeni, da bo
voznik motornega kolesa kmalu privozil do tega vozila,
mahajoča pomeni, da je to vozilo v naslednjem odseku.
Voznikom motornih koles je prepovedano prehitevati
druge voznike, ko je pokazana bela zastava.
Prehitevanje počasnega vozila je dovoljeno.
Ko se to vozilo zaustavi na stezi, morata biti pokazani
bela in rumena zastava.

Rdeča zastava ali luč
Dirka ali trening je prekinjena.
Vozniki motornih koles se morajo počasi vrniti v bokse.

Črna zastava Ta zastava je namenjena za informiranje samo enega
voznika, ki se jo pokaže skupaj z voznikovo številko.
Voznik motornega kolesa se mora ustaviti v boksu na koncu tega kroga in ne more več štartati.

Črna zastava z oranžnim diskom (Ø40 cm)
Ko je pokazana skupaj z voznikovo številko, kar odredi
direktor dirke, obvešča voznika motornega kolesa, da
je njegov motocikel v stanju, ko ogroža njega ali druge
voznike. Voznik mora takoj zapustiti stezo.
Zastava se pokaže na ciljni črti, lahko pa tudi na progi
(po odredbi direktorja).

Bela zastava s prečnim rdečim križem
Dirka je nevtralizirana.
Vozniki morajo upočasniti vožnjo in se priključiti Pace
caru. Voznikom je prepovedano prehitevati druge
voznike in pace car. Vozniki se morajo razvrstiti za
vozilom pace car.

18. PRIJAVE IN PRIJAVNINA
Ob verifikaciji in tehničnem pregledu morajo vsi vozniki, ki izpolnjujejo pogoje za nastop na dirki, plačati prijavnino, ki jo določi organizator v višini največ 35 EUR. Za razred MM AP otroci znaša prijavnina največ 20 EUR.
Organizatorjem se priporoča, da po svojih zmožnostih določijo nižjo prijavnino od najvišje dopustne.

19. SPLOŠNE DOLOČBE
V tem pravilniku sta združena razpis prvenstva in pravila, ki veljajo za dirke v Sloveniji. Če je dirka organizirana v sklopu drugega prvenstva, se iz rezultatov te dirke izdela vrstni red slovenskih voznikov za državno prvenstvo, kot je opisano v 15. členu.

20. PRIZNANJA
- Organizator je dolžan za vsako dirko prvim trem uvrščenim voznikom podeliti pokal in sicer le, če so izpolnjeni pogoji najmanj 5 uvrščenih v vsakem razredu.
- V posebnem pravilniku lahko organizator razpiše podelitev dodatnih nagrad voznikom.
- Na koncu sezone se podeli priznanja prvim trem uvrščenim voznikom v posameznem razredu, v kolikor je uvrščenih vsaj 6 voznikov, sicer pa samo prvo uvrščenemu.

21. KONČNE DOLOČBE
Pravico tolmačenja tega pravilnika ima komisija za hitrostni motociklizem pri AMZS Šport.
Pravilnik je bil sprejet na 4. seji komisije za hitrostni motociklizem pri AMZS Šport, v Ljubljani,
dne 21.01.2008 in velja za tekmovalno sezono 2008.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave.    Minimoto garaža Seznam forumov -> AP MINIMOTO - ARHIV Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

orangeGrove style designed by Hutchy of hutchyopendns.com