Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




PRAVILNIK IN KOLEDAR AP 2011

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Minimoto garaža Seznam forumov -> AP MINIMOTO - ARHIV
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
SF
Administrator foruma


Pridružen/-a: 01.12. 2007, 17:54
Prispevkov: 654

PrispevekObjavljeno: 21 Mar 2011 08:09    Naslov sporočila: PRAVILNIK IN KOLEDAR AP 2011 Odgovori s citatom

Koledar dirk za sezono 2011:


08.maj 2011 vrtojba gas vrtejba
5.junij.2011 vransko AMD Orjaki
3.julij 2011 krško AMD Orjaki
28.avgust koper AMD Orjaki
25.september vrtojba gas vrtejba
16.oktober koper AMD Orjaki


Nazadnje urejal/a SF 21 Mar 2011 08:16; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
SF
Administrator foruma


Pridružen/-a: 01.12. 2007, 17:54
Prispevkov: 654

PrispevekObjavljeno: 21 Mar 2011 08:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pa še pravilnik za sezono 2011:

Na linku je v PDF obliki z razpredelnicami...

http://www.amzs-sport.com/strani/pravilniki/2011/12=pravilnik-MM=AP.pdf


Pa še pravilnik za tiste, ki ga ne morejo odpret...

PRAVILNIK AMATERSKEGA PRVENSTVA REPUBLIKE SLOVENIJE V MINIMOTU ZA LETO
2011
1. RAZPIS
AMZS Šport razpisuje amatersko prvenstvo republike Slovenije v minimotu v letu 2011 na osnovi
športnega pravilnika AMZS Šport in tega pravilnika.
2. KOLEDAR DIRK
Koledar dirk je objavljen v nacionalnem koledarju dirk AMZS Šport, ki je objavljen v Modri knjigi
AMZS Šport in na spletni strani www.amzs-sport.com, rubrika Koledar.
3. RAZPISANI RAZREDI IN POGOJI ZA VOZNIKE
Na razpisanih dirkah lahko sodelujejo vozniki, ki imajo:
- veljavno amatersko vozniško licenco ali z veljavno licenco višjega ranga za minimoto
Pogoji za izdajo vozniške licence so navedeni v Športnem pravilniku, člen 70.4.1
Razpisani razredi in najnižja starostna meja po razredih:
- razred MM AP otroci: starost najmanj 6 let in največ 14 let
- razred MM AP1: od 14 let dalje
- razred MM AP2: dekleta od 12 let dalje
- razred MM AP Open 1: od 14 let dalje, teža voznika do 92 kg*
- razred MM AP Open 2: od 14 let dalje, teža voznika nad 92 kg*
- razred MMO2 Minimotard Open: od dopolnjenih 13 let dalje
- razred Minimotard pokal Stomp: od dopolnjenih 13 let dalje
V razredu Minimotard pokal Stomp lahko nastopajo vozniki, ki zadnji dve sezoni niso imeli
veljavne licence.
Vozniki z amatersko licenco lahko nastopajo samo na dirkah za AP Slovenije, ki so vpisane v
koledar AMZS Šport in na prireditvah, odobrenih s strani AMZS Šport (sejmi, šovi, predstavitve,
…). Na drugih dirkah je prepovedano sodelovati, razen če voznik predhodno ne pridobi štartnega
dovoljenja AMZS Šport. V nasprotnem primeru se voznik diskvalificira iz prvenstva in se mu
odvzamejo vse do tedaj osvojene točke.
* Teža voznika se meri na verifikaciji, ter kadarkoli to zahteva žirija. Voznik ima ob merjenju teže
oblečen kombinezon in nosi čelado.
4. OPREMA VOZNIKOV
Obvezna je uporaba:
- varnostne čelade
- usnjenega kombinezona,namenskega kombinezona za minimoto ali komolčniki in
ustreznimi kolenskimi ščitniki)
- rokavic
- škornjev ali gležnarjev
- razred MMO1 velja tudi oprema za motokros ali supermoto (hlače s ščitniki,
škornji,motokros čelada, plastron in komolčniki.
5. TEHNIČNA PRAVILA ZA MOTOCIKLE
Pogonski agregat:
Razred MM AP Otroci, enovaljni dvotaktni motor, prostornine 41 kubikov, zračno hlajen,
homologirani po FMI pravilniku ali enovaljni dvotaktni motor, prostornine do 51 ccm kitajske
izdelave..
Razred MM AP1 enovaljni dvotaktni motor, prostornine 51 kubikov.
Razred MM AP2: Glede na število prijavljenih deklet (najmanj 3) se na prvi dirki v sezoni določi,
katera vrsta motociklov se uporablja za to kategorijo. Predsednik žirije na prvi dirki lahko določi,
da se bo v sezoni 2011 v razredu MM AP2 vozilo z enim od specificiranih motornih koles in z
agregati kot so določeni ali za razred MM Open ali za MM AP1. Po prvi dirki odločitve do konca
sezone ni možno spreminjati.
Razred MM Open 1 in Open 2 do 51 kubikov, vodno ali zračno hlajen, sklopka centrifugalna, brez
prestav.
Medosna razdalja: največ 730 mm
Skupna dolžina: največ 1060 mm
Višina sedeža: največ 460 mm
Skupna višina: največ 620 mm
Vse dimenzije lahko odstopajo največ za 5%. Mere veljajo za vse minimote.
5.1. Tehnična priprava motocikla za razred :
- MM AP otroci:
o do 41ccm dvotaktni agregat , zračno hlajen, z največjo močjo 4.2 KM (polini ali
BZM blok motorja 4,2 ali 6,2 z enojno sesalno lamelo) valj mora biti obvezno 3
vratni. Sklopka centrifugalna brez prestav dvo ali tro lamelna z možnostjo
regulacije, uplinjač 14/14 z junior zračnim filtrom, izpuh homologiran z največjim
premerom na izhodu iz valja fi 15 mm( ploščica) max 94db. Prepovedano pa je
vsako odvzemanje ali dodajanje materiala na pogonski agregat.
o Ali do 51 ccm dvotaktni agregat, zračno hlajen, kitajskih proizvajalcev, sklopka
centrifugalna brez prestav dvo ali tro lamelna z možnostjo regulacije, uplinjač
14/14 z junior zračnim filtrom, izpuh z največjim premerom na izhodu iz valja fi 15
mm (ploščica) max 94db
- MM AP1: do 51ccm dvotaktni agregat , zračno hlajen,poljubnega proizvajalca. Sklopka
centrifugalna brez prestav dvo ali tro lamelna z možnostjo regulacije, poljuben uplinjač in
izpuh z najvišjo dovoljeno glasnostjo 94db/A.
Ostale omejitve ali odstopanja:
- Gorivo: uporablja se neosvinčeni bencin in olje brez ostalih primesi (nitro itd.) iz proste
prodaje, ki ima lahko 100 oktanov.
- Sesalne membrane: lahko se uporablja membrane različnih materialov.
- Platišča in pnevmatike: prosta izbira platišč do premera 110 mm in pnevmatik do premera
280 mm.
- Prestavno razmerje: izbira pogonskih zobnikov in verige je poljubna
- Aerodinamični oklep: v skladu z tovarniškimi podatki o motorju.
5.2. Tehnična priprava motocikla za razred MM AP Open in MM AP 2 :
- Pogonski agregat: ima 51 kubikov, zračno ali vodno hlajen, ki se lahko se poljubno
predeluje
- Ostali sklopi motocikla morajo ohraniti prvotno serijsko obliko
- Določene so nekatere omejitve, enake kot za razred MM AP otroci, MM AP1, MM AP 2 in
sicer: gorivo, platišča in pnevmatike
- Vse zavore na motorju morajo imeti mehanske ali hidravlične prenose.
- izpuh ima lahko 94 dB/A pri 8.000-9.000 RPM
- Vodno hlajeni morajo imeti za hlajenje izključno vodo brez primesi
5.3. (prej 5.4.) Tehnična priprava motocikla za razred MMO2 (minimotard open) :
- Agregat 4-taktni: največ 150 kubikov, uplinjač največ 28 mm, število ventilov poljubno,
izpuh poljuben, maks. hrup 94db pri 8000 obratih na minuto. Dovoljene predelave
agregata. Gorivo dovoljeno le tisto ki se dobi v prosti prodaji na slovenskem tržišču.
- Agregat 2-taktni: največ 70 kubikov, zračno ali vodno hlajen. Uplinjač največ 19mm,
glasnost izpuha največ 94db pri 8000 obratih na minuto. Dovoljene predelave agregata.
Gorivo dovoljeno le tisto ki se dobi v prosti prodaji na slovenskem tržišču.
- Dimenzije motorja : pnevmatike maksimalno 100/80-12 spredaj in 120/90 12 zadaj.
Medosna razdalja največ 1200mm, maksimalna višina sedeža na sredini je 800mm.
- Vsi motorji v tej kategoriji morajo imeti montiran kovinski zbiralnik tekočin (v zbiralnik
morajo biti speljane vse cevi oddušnikov in prelivov )
5.4. Tehnična priprava motocikla za razred Minimotard pokal Stomp:
Uporabljajo se lahko motocikli Superstomp 140 z agregatom YX 140 ccm z največjo močjo 14 KM
na zadnjem kolesu, štirimi prestavami in uplinjačem Molkt 26 mm. Vse predelave in izboljšave,
ki s tem pravilnikom niso izrecno dovoljene so prepovedane. Na motociklih je dovoljeno menjati
ali nastavljati naslednje stvari:
- Sprednji in zadnji verižniki (verižnik se lahko zamenja z večjim ali manjšim po številu
zob)
- Krmilo
- Zračni filter
- Zavorne ploščice
- Šobe v uplinjaču
- Pnevmatike, ki se lahko uporabljajo so lahko dimenzij maksimalno 100/80-12 spredaj in
120/90 12 zadaj
- Motocikel mora imeti montiran zbiralnik tekočin iz materiala, ki je odporen na bencin in
olje (v zbiralnik morajo biti speljane vse cevi oddušnikov in prelivov)
Agregati so zapečateni, prepovedano je namerno odstraniti pečat iz agregata in poseganje vanj.
Dovoljeno je redno vzdrževanje – menjava olja in nastavljanje ventilov. V primeru okvare je
potrebno o tem obvestiti tehničnega komisarja ali predstavnika Stomp-a.
6. ŠTARTNE ŠTEVILKE
Odredi jih organizator prve dirke. Vozila morajo imeti štartno številko na ustreznem vidnem
prostoru na sprednjem delu ter na obeh bočnih pokrovih, ki omogoča namestitev številk višine
najmanj 60 mm. Štartne številke se med sezono ne menjajo.
7. TEKMOVALNI PARK VOZIL
Organizator mora poskrbeti za red v tekmovalnem parku vozil. Dostopi do verifikacije voznikov,
do tehničnega pregleda, do predstartnega prostora morajo biti vidno označeni in prosti. V skladu
z možnostmi zagotoviti znotraj tekmovalnega parka ali ob njem krajšo preizkusno stezo ali del
cestišča, ki bo služil za nastavitve tekmovalnih vozil. Izven te steze je vsako preizkušanje
prepovedano in se kaznuje z denarno kaznijo 100 EUR.
8. TEKMOVALNA PROGA
Minimalna dolžina kroga je 250 m, širina cestišča na najožjem delu 5 m. Licenciranje opravi
komisija za hitrostni motociklizem pri AMZS Šport.
9. TRENING
Organizator mora omogočiti dva uradna treninga brez merjenja časa v trajanju najmanj 10 minut
za posamezni razred in tretji uradni trening z merjenjem časa v času minimalno 10 minut. V
kolikor se pojavi večje število voznikov od prepustnosti steze, se dopušča možnost, da se jih
razdeli v več skupin. Treningi so obvezni.
Na dirko se uvrstijo vozniki na osnovi merjenja časa, število uvrščenih voznikov se določi glede
na prepustnost steze.
10. DIRKA
Minimalna dolžina dirke je 5000 m. Organizator je dolžan izvesti eno dirko v istem dnevu, razen v
primeru višje sile.
10.1. Štartna procedura
10.1.1. 5 minut pred startom vožnje
Izhod iz boksov se odpre za ogledni krog.
10.1.2. 2 minuti pred startom vožnje
- Izhod iz boksov se zapre
- Vozniki, ki ne gredo na startno mesto lahko pričnejo z ogrevalnim krogov iz boksov po
navodilih uradne osebe na izhodu iz boksov.
- Ko vozniki po oglednem krogu prispejo na startno razvrstitev, se morajo postaviti na svoje
startno mesto. Funkcionarji ob robu steze pokažejo table z oznako vrste za lažjo določitev
voznikovega startnega mesta.
- Direktor steze lahko v tem stanju odloči ali je dirka suha ali mokra in to pokaže voznikom in
tistim, ki so še v boksih s tablo. Če tabla ni pokazana, velja dirka za suho. - Voznik, ki je imel
v oglednem krogu tehnične težave, se lahko vrne v bokse za popravilo ali zamenjavo
motocikla. V tem primeru mora startati iz boksov.
- Dolivanje goriva na startnih mestih je po oglednem krogu prepovedano.
10.1.3. 1 minuta pred startom
- Na startnih mestih se pokaže tabla 1 minuta.
- Mehaniki morajo čim hitreje pomagati voznikom vžgati stroje in potem zapustiti startna mesta.
10.1.4. 30 sekund pred startom
- Na startnih mestih se pokaže tabla 30 sekund.
- Funkcionar, ki je odgovoren za ogrevalni krog se postavi na čelo prve vrste med drugega in
tretjega voznika in drži v vsaki roki rdečo zastavo.
- Vsi vozniki morajo biti na svojih pozicijah z vžganimi motorji.
- Nadaljnja pomoč mehanikov ni več dovoljena.
- Voznik, ki ne more vžgati motorja, se mora vrniti v boks in tam poskusiti vžgati motor ali ga
zamenjati.
- Tak voznik lahko starta iz boksov.
- Ko so spuščene vse table in se spremljevalno vozilo ustavi, zamahne funkcionar za zadnjo
vrsto z zeleno zastavo.
- Starter o tem obvesti funkcionarja z rdečo zastavo pred prvo vrsto, da se premakne na rob
steze.
- Zasveti rdeča luč, ki gori 2 do 5 sekund, ko ugasne, je to znak za start dirke.
10.1.5. Vsakega voznika, ki predčasno štarta, se kaznuje s časovnim pribitkom 20 sekund.
Prehiter start je definiran s tem, ko se voznik pomakne z obodom prednjega kolesa čez štartno
črto v času, ko na semaforju gorijo rdeče luči. Vodstvo dirke se odloči o kaznovanju, dotičnega
voznika in njegovo moštvo morajo obvestiti o kazni pred iztekom četrtega kroga dirke.
10.1.6. Ko vodeči voznik prečka ciljno črto na koncu prvega kroga, menjava strojev ni več
dovoljena, dokler dirka ni prekinjena.
10.1.7. Če bi problem, ki se pojavi na startnih mestih lahko ogrozil varnost pri startu, odgovorni
funkcionar na startu prižge utripajočo rumeno luč in pokaže tablo »Start prestavljen«. V tem
primeru morajo vozniki ustaviti stroje in dovoli se prihod enega mehanika za vsakega voznika za
pomoč pri zagonu motorja. Startni postopek se ponovi od stanja ene minute do starta. Vozniki
bodo zaključili dodatni ogrevalni krog in dolžina dirke se zmanjša za en krog.
10.1.8. Za kršenje pravil iz startne procedure se zadevni voznik kaznuje s časovnim pribitkom 20
sekund.
Štartna procedura se od navedene lahko spremeni. Spremenjena štartna procedura mora biti
opisana v posebnem pravilniku dirke.
10.2. Uvrstitev na dirki
V posamezni vožnji so uvrščeni samo tisti vozniki, ki pripeljejo v cilj najpozneje 3 minute za
zmagovalcem in prevozijo 75% krogov, ki jih je opravil zmagovalec.
10.3. Objava rezultatov
Organizator je dolžan objaviti rezultate 30 minut po koncu vsake dirke posameznega razreda.
11. TUJA POMOČ, KRAJŠANJE STEZE
Vsaka zunanja pomoč je prepovedana med kvalifikacijami in dirkami, razen če to storijo
funkcionarji zaradi varnosti. Kršitev tega pravila pomeni izključitev.
Med treningi in dirkami je sporazumevanje med voznikom in ekipo omejeno na signalno cono -
prostor za mehanike. Voznik, ki se zaustavi vzdolž proge za posvet z drugimi, lahko s tem ovira
napredovanje drugih voznikov, zato se to smatra kot zunanja pomoč.
Ob robu steze se rezervira prostor za popravila med treningom in dirko. V tej posebni coni so
lahko samo osebe, ki imajo dovoljenje za vstop v to cono in ki lahko opravijo popravila na
motorju, signalizatorji in predstavnik industrije.
Mehaniki, signalizatorji in predstavniki ekipe lahko pomagajo samo v tej coni.
Vsako dolivanje goriva se izvaja pri ugasnjenem motorju.
Voznik, ki vstopi v cono za popravila, se mora pred ponovnim vstopom na stezo zaustaviti.
Neupoštevanje tega pravila je izključitev iz te vožnje.
Voznik, ki zapelje v bokse z motorjem med vožnjo, ne more nadaljevati vožnje.
Med kvalifikacijskimi vožnjami in dirko radijske povezave z vozniki niso dovoljene.
Na štartni črti je uporaba naprave, ki omogoča boljši štart, prepovedana.
Krajšanje steze je prepovedano. Če to prinese prednost vozniku, je kazen izključitev iz te vožnje.
Če je potrebno, žirija izreče še dodatno kazen.
Voznik, ki je zapustil stezo, se nanjo lahko vrne na mestu, ki je čim bliže izletu s steze, s tem, da
zaradi tega ne pridobi prednosti.
Voznik je odgovoren za dejanja svoje ekipe – spremstva.
12. USTAVITEV - PREKINITEV DIRKE
Direktor steze in dirke imata pravico na lastno pobudo zaradi varnosti ali višje sile prekiniti
trening, dirko ali celo tekmovanje.
Če je dirka prekinjena preden je odpeljanih 60 odstotkov dirke, se ponovno štarta. Vozniki se
vrnejo v bokse.Čim hitreje se ponovi štart, vendar ne kasneje kot 30 minut po zaustavitvi. Časi
do prekinitve in časi ponovne vožnje se seštevajo. Zmagovalec je tisti voznik ki ima najboljši
seštevek časov (najnižji ).
V primeru, ko je dirka zaustavljena potem ko je že odpeljanih 60 odstotkov dirke, se smatra, da
je vožnja končana. Uvrstitev se šteje na osnovi prehoda voznikov preko štartne črte v krogu,
preden je bila pokazana rdeča zastava. Vozniki, ki so povzročili prekinitev, se uvrstijo za redno
uvrščenimi vozniki.
Razen v primeru napačnega štarta se ponovno štarta lahko le enkrat.
Dirka se lahko ponovno štarta le enkrat. Če je potrebno dirko zaustaviti več kot enkrat, se vožnja
smatra kot nična in neveljavna.
13. KONČNI TEHNIČNI PREGLED
Tehnični komisar lahko na zahtevo žirije ob prisotnosti voznika in njegovega mehanika pregleda
ustreznost vozila. Na zahtevo tehničnega komisarja mora voznik oziroma njegov mehanik na
vozilu demontirati dele vozila po zahtevah komisarja. Pri posameznem pregledu so lahko prisotni
samo tehnični komisar, žirija, voznik pregledovanega vozila in njegov mehanik.
Pri končnem tehničnem pregledu je lahko predmet pregleda tudi gorivo. Zato mora biti po dirki v
posodi za gorivo zadostna količina goriva, tj. najmanj 1 dcl.
Voznik vozila pri katerem so ugotovljene nepravilnosti, ni uvrščen v rezultatu dirke.
14. SISTEM TOČKOVANJA
Za dosežena mesta se podelijo točke , kot sledi:
1. mesto 25 točk 6. mesto 10 točk 11. mesto 5 točk
2. mesto 20 točk 7. mesto 9 točk 12. mesto 4 točke
3. mesto 16 točk 8. mesto 8 točk 13. mesto 3 točke
4. mesto 13 točk 9. mesto 7 točk 14. mesto 2 točki
5. mesto 11 točk 10. mesto 6 točk 15. mesto 1 točka
Za končno uvrstitev med vozniki se upoštevajo vsi rezultati , doseženi na razpisanih dirkah.
Pogoji za veljavnost točkovanja:
- Točke za Amatersko prvenstvo se priznajo uvrščenim voznikom na posamezni dirki, če v
posameznem razredu nastopijo vsaj trije vozniki.
- Prvenstvo v posameznem razredu se razglasi, če so odpeljane vsaj tri dirke s po tremi
nastopajočimi vozniki.
V primeru, da imata dva voznika na koncu prvenstva enako število neto točk, je bolje uvrščen
tisti, ki je:
- osvojil več prvih, drugih, tretjih itd. mest na posameznih dirkah,
- bolje uvrščen na zadnji dirki.
15. VODENJE DIRKE IN ŽIRIJA
Dirko vodi direktor dirke s pomočjo amaterskih funkcionarjev organizatorja. Žirijo dirke
sestavljajo 3 člani. Predsednika in enega člana predlaga AMZS Šport, enega člana žirije predlaga
organizator, potrdi pa komisija za hitrostni motociklizem pri AMZS Šport.
16. PROTESTI IN PRITOŽBE
Pisne proteste in pritožbe se predaja direktorju dirke do 30 minut po končani dirki posameznega
razreda, kjer je nastala nepravilnost. Taksa za protest je 65 EUR, dodatna kavcija za odpiranje
dvotaktnega motorja 65 EUR.
Tehnični komisar lahko kavcijo poveča, če oceni, da bodo predvideni stroški pregleda večji kot je
višina kavcije. Voznik motorja, na katerem so ugotovljene nepravilnosti, je diskvalificiran in proti
njemu se lahko sproži disciplinski postopek.
17. SIGNALIZACIJA
Vse zastave morajo biti velikosti 100 x 80 cm.
Zastava Pomen
Nacionalna zastava Štartna zastava dirke
Zelena zastava ali zelena luč Na stezi ni ovir.
Ta zastava se pokaže v prvem krogu vsake vožnje
treninga, v oglednem in v ogrevalnem krogu .
Za zadnjo rumeno zastavo se mora pokazati mirujočo
zeleno zastavo na sodniškem mestu.
Rumeno in rdeče črtana
zastava
Olje, voda ali drugo sredstvo povzroča drsenje na tem
odseku steze.
Modra zastava Hitrejši voznik motornega kolesa vas bo prehitel. Če je
zastava mirujoča pomeni, da se hitrejši voznik
motornega kolesa bliža. Če je mahajoča pomeni, da vas
hitrejši voznik motornega kolesa že prehiteva.
Šahovnica- črno/bela zastava Cilj dirke ali treninga.
Šahovnica in modra zastava Ti zastavi se pokažeta skupaj, če je voznik motornega
kolesa tik pred vodečim v zadnjem krogu pred ciljno
črto. (Prehiteni voznik motornega kolesa mora
dokončati zadnji krog).
Zastave, ki sporočajo informacije ali navodila
Rumena zastava ali utripajoča
rumena luč
Nevarnost na tem odseku steze. Če je mirujoča, mora
biti voznik motornega kolesa pripravljen upočasniti
vožnjo. Če je mahajoča, je nevarnost neposredna,
vozniki motornih koles morajo upočasniti vožnjo in biti
pripravljeni na zaustavitev. V obeh primerih je
prepovedano prehitevanje, dokler ne prepeljejo vozniki
motornih koles zeleno zastavo. (Med končnim ogledom
proge morajo biti zastave na istih mestih, kot bodo
sodniška mesta na treningu in na dirki).
Bela zastava Na progi je počasno vozilo. Mirujoča pomeni, da bo
voznik motornega kolesa kmalu privozil do tega vozila,
mahajoča pomeni, da je to vozilo v naslednjem odseku.
Voznikom motornih koles je prepovedano prehitevati
druge voznike, ko je pokazana bela zastava.
Prehitevanje počasnega vozila je dovoljeno.
Ko se to vozilo zaustavi na stezi, morata biti pokazani
bela in rumena zastava.
Rdeča zastava ali luč Dirka ali trening je prekinjena. Vozniki motornih koles
se morajo počasi vrniti v bokse.
Črna zastava Ta zastava je namenjena za informiranje samo enega
voznika, ki se jo pokaže skupaj z voznikovo številko.
Voznik motornega kolesa se mora ustaviti v boksu na
koncu tega kroga in ne more več štartati.
Črna zastava z oranžnim
diskom (Ø40 cm)
Ko je pokazana skupaj z voznikovo številko, kar odredi
direktor dirke, obvešča voznika motornega kolesa, da
je njegov motocikel v stanju, ko ogroža njega ali druge
voznike. Voznik mora takoj zapustiti stezo.
Zastava se pokaže na ciljni črti, lahko pa tudi na progi
(po odredbi direktorja).
Bela zastava s prečnim
rdečim križem
Kaplje dežja na tem delu proge. Zastava je v
mirujočem stanju, pokazana na sodniškem mestu.
Bela zastava s prečnim
rdečim križem + rumena
zastava z rdečimi črtami
Dež na tem delu proge. Zastavi sta v mirujočem
stanju, pokazani na sodniškem mestu.
18. PRIJAVE IN PRIJAVNINA
Prijavnina lahko znaša največ 50 EUR, za razred MM AP Otroci pa 40 EUR.
Voznik mora ob pridobitvi licence plačati vnaprej polovico prijavnine za vse naslednje dirke, ki so
v koledarju za tekočo sezono in še niso bile izvedene. Polovico prijavnine plača na AMZS.
19. SPLOŠNE DOLOČBE
V tem pravilniku sta združena razpis prvenstva in pravila, ki veljajo za dirke v Sloveniji. Če je
dirka organizirana v sklopu drugega prvenstva, se iz rezultatov te dirke izdela vrstni red
slovenskih voznikov za državno prvenstvo, kot je opisano v 15. členu.
20. PRIZNANJA
- Organizator je dolžan za vsako dirko prvim trem uvrščenim voznikom podeliti pokal in
sicer le, če so izpolnjeni pogoji najmanj 5 uvrščenih v vsakem razredu.
- V posebnem pravilniku lahko organizator razpiše podelitev dodatnih nagrad voznikom.
- Na koncu sezone se podeli priznanja prvim trem uvrščenim voznikom v posameznem
razredu, v kolikor je uvrščenih vsaj 6 voznikov, sicer pa samo prvo uvrščenemu.
21. KONČNE DOLOČBE
Pravico tolmačenja tega pravilnika ima komisija za hitrostni motociklizem pri AMZS Šport.
Pravilnik je bil sprejet na 10. seji komisije za hitrostni motociklizem pri AMZS Šport, v Ljubljani,
dne 12.01.2011 in velja za tekmovalno sezono 2011.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
darkside
cunja za olje


Pridružen/-a: 19.03. 2011, 19:02
Prispevkov: 3

PrispevekObjavljeno: 21 Mar 2011 11:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

1. kako pa je s tem če ja z želim ustavriti recimo svojo skupino ali pa se včlaniti v katero drugo?
2. malce me trenutno še tole zanima kako pa kaj, če npr. jaz kupim prvo kitajca pa potem enkrat recimo enega original polinija ali kakšen dm 50 ccm a lahko vseeno tekmujem?
3. kaj če se mi motor sredi dirke pokvari ali zmanjka goriva?
4. torej potrebujem še vozniško licenco (cene ne najdem saj na amzs sport ne vem pod kaj točno moram gledati da jo vidim)
5. recimo potem meni konec sezone pomenijo točke?
6. torej da bi dirkal plačam 50€ maximum za tisto dirko (tekmoval bi v MM AP Open 1)zaenkrat je to to če se še kaj spomnim bom nadaljno vprašal

lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Minimoto garaža Seznam forumov -> AP MINIMOTO - ARHIV Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

orangeGrove style designed by Hutchy of hutchyopendns.com